Rady dla mlodych przedsiebiorcow

Rady dla mlodych przedsiebiorcow

I – Zwiększenie Wykorzystanie

ZA 

Gdy nowy klient znalazł cię i zainteresował i wystarczająco zmotywowani, aby kupić od Ciebie, ważne jest, że masz plan sprzedaży powtórzyć. Jeśli sprzedajesz wiele produktów, mają programy w miejscu, takich jak biuletyny lub korzystnych zachęt dla klientów, aby je poszerzyć swoje zakupy do nowych produktów. Jeśli masz sklepu, przesunięcie wyświetlacze produktów dokoła tak widzą nowych elementów przy każdej wizycie. dużo pieniędzy zapłacił w reklamie i marketingu, aby uzyskać dostęp do nowych klientów, pojedynczy sprzedaży może nawet zapłacić koszty pozyskiwania klientów.

ZA 

T – Powiedz innym

Rady dla mlodych przedsiebiorcow

ZA 

Wykorzystaj swoje relacje z nowymi klientami, zachęcając ich, aby rozpowszechniać. Skierowanie zachęty są popularne, ale w dużej mierze nieskuteczne. Mogą nawet rykoszetem, jak niektórzy ludzie czują się skażony motywacji finansowej. To jest bardziej skuteczne, aby klienci czują się częścią specjalnej społeczności i zachęcenie ich zaprosić osób, które znają i lubią dołączyć do tej społeczności. Szczególne wspomnienia, wspólne przedsięwzięcia z organizacjami, których są członkami, a także uznanie publiczne są świetne sposoby, aby klienci czują się bardziej niż klientów; są rodziną.

ZA 

Udana kampania marketingowa jest jak uderzenie bardzo mały cel porusza się w tłumie ludzi, że może być tylko złudzeniem. Twoja mała firma ma ograniczony budżet na marketing. Upewnij się, że „wycelować” ostrożnie.

Artykuł dzięki: