Rady dla malego biznesu

Rady dla malego biznesu

Nie ma nic bardziej frustrującego we wspieraniu małych firm niż wydać tysiące dolarów na promocji reklamowej i uzyskać wyniki zerowe. Nie tylko jest to frustrujące, kilka złych kampanii może skierować Cię do zaprzestania działalności. Zbyt często opinia publiczna jest ruchomym celem. Powtarzanie co zadziałało w ubiegłym roku nie jest gwarancją sukcesu w tym roku. Opinia publiczna, gospodarka, krajobraz polityczny i lokalne dane demograficzne są nieustannie zmienia. Kampania marketingowa musi być starannie celu swojej prawdziwej grupy docelowej na to, aby odnieść sukces. Aby pomóc w tym celu, należy rozważyć skrót „wycelować”.

ZA 

A – Świadomość

ZA 

Nikt nie kupi produktu, lub udać się do zakładu, chyba że są świadomi, że istnieje. Tworzenie świadomości jest proste, ale często kosztowne. Duże korporacje mogą korzystać z telewizji, billboardy i reklamy wydruku. Małe firmy często opierają się na usta słowo, które jest tani, ale powolne i zawodne. Drzwi do drzwi, kupony, dobre oznakowanie we właściwym miejscu, spółdzielczych i wydarzeń lokalnych szkół lub organizacji społecznej są dość tanie, ale wybitne sposoby tworzenia wiedzy w danej społeczności.

ZA 

I – Interest

Rady dla malego biznesu

ZA 

Nie tylko jest to ważne, aby dokonać docelowego rynku świadomi swojej obecności, trzeba stymulować zainteresowanie więc chcą swój produkt lub usługę. Czym wyróżnia się twój produkt lub usługę? Jeśli sprzedajesz buty, dlaczego buty lepsze, bardziej elegancki, lub mniej kosztowne niż inni?

ZA 

M – Motywacja

ZA 

Jeśli sprzedajesz przedmiot luksusowy lub usługi, może mieć mniejszą konkurencję niż coś bardziej powszechne jak buty, ale trzeba stworzyć silne pragnienie w umyśle i emocjach rynku docelowego. Luksus to o stanie i poczuciu nich ma swój produkt przez posiadanie lub korzystanie z usługi.

Artykuł dzięki: